Monday, May 7, 2012

HE WENT SO SOON


bagaimana org yg tiada mempengaruhi karekter aku? dia ayahku..meninggal masa aku kanak2...aku x ingat mana pun, x bnyk meori dgn arwah...cuma bnyk cerita dari ma ttg arwah...so dari cerita itu lah aku mengkagumi dan membayang2 karektor arwah, ma cerita...ayah dulu orgnya garang, tegas..pemurah, baik hati, hensem, tinggi ilmu...semua cerita2 itu buat aku kagum dgn arwah, walau x sempat nak bersama2..aku dalam x sedar jadikan arwah sbg karektor panduan, aku cuba jadi sehebat arwah ayahku....dalam didikan ibu yg penuh emosi dan cerita.

kini dah 22 tahun berlalu selepas kepergiannya...dia masih solid lm minda, selalu termimpikan dia dan bila bangun dia tiada....

entah skrg slalu teringat arwah ayah...Nik Hitam bin Nik Long.

semoga kau tenang disisi Pencipta..amin. I MISS YOU. AL FATIHAH


you went too soon...

No comments: