Thursday, October 30, 2008

Udang Sebalik Mi

kekadang kita bertemu sesuatu sikap pelik pada diri manusia sekeliling kita secara tiba - tiba...mereka ini tiba-tiba berubah dari cara biasa mereka kepada cara luar dari biasa (melayan kita). namun begitu kita seharusnya selalu bersangka baik tetapi perlu juga berhati-hati...aku da selalu jumpa...

macam...

singa : kalo bos kita tak bagi makanan, aku ngap paha ko yer kuda

kuda : kalo yer pun tunggu la aku dapat datuk dulu..baru la berbaloi

singa : ala...paha ja...lapo ni...serius ni

kuda : cheits! mulut...

10 comments:

Jard The Great said...

LOL. Ko kne tikam dr blakang ke?

Nik said...

jard LOL kan sayer...ish ish...
hehe...tak lah...this is not that sirious, but the image tells me something about "udang sebalik mi"...

R@duan said...

singa kata: Hang ingat rambut hang lawa daripada aku ke kuda! Aku cako belakang hang!

kuda kata: Hang cako ke hang main belakang, rasa geli semacam je...!

Mak Su said...

perbualan mesra ker tu?

Nik said...

raduan n maksu....
no komen...hehehehe

rahmanraof said...

para penonton adalah dilarang meniru gaya akrobatik kuda dan singa ini, yang sedang menjalani latihan perarakan hari kemerdekaan tahun depan, kalau ada insurans boleh tiru..sbb leh claim

Shuk said...

Samada singa tu pemalas or sakit, or tak sedar kekuatan diri, or dah ada kekuatan but nak guna kan kekuatan yg lain.
Samada kuda tu baik sangat, or takut sangat.

Tuhfat al-Nafis 11 said...

kalu udang sebalik mee sedap tuuu...tapi kalu sebaliknya...ada santau desebalik mee lagi laa menakutkan...singa tu sebenarnya nak ajak kuda tuu pergi makan mee...

armmean said...

alo taugeh..taukeh la..bile nak update nih..

Tuhfat al-Nafis11 said...

alau tauke kalu nak apdet ngan efek ko pegi jumpa kawan ko mintak lucisart 3.. aku dah bagi kat diorang sumer....