Wednesday, December 3, 2008

suka ati

dikala idea berlambak lambak,
digaul politik berkotak kotak
dikala otak semakin senak,
semakin serabuttttt......
tarian bodoh oleh orang pandai,
aku jadi pak lawak si boroi yang botak.
senyum luarku dek lawaknya engkau,
suka hati aku la aku punya designnnn...



ngok!!!!!

6 comments:

R@duan said...

Tengok.
Kengkawan geng labon semua dah panas. Letak telo sebelah, boleh separuh masak.

PutRiZ DaMia said...

-hahahha...maknernyer bukan putriz sorang jer yg panas ...tp semuanyer la ni...hahaha..

-yop raduan,kalo cengini gayernyer bukan telo tu separuh masak lagi..tp masak trus...wakakakaka....

-sabor!sabor!bebnykkan bersabor ek ayohnik!!!!

Tuhfat al-Nafis11 said...

ooo..ayohnik...ngapo dok kalut giniiii....
marah pung kat sape..bagitau kat ambo..yor ambo tey muko dio..sampa
tok nampok rupo sebenar dio..
kalu gini ayohnik oiii...ambik cuti balik kampung...lepah gere kat kampung buat ibadah qurban jer..

Nik said...

huargg...

campakkan semua karya keluar tingkap

digigit burung, digigit burung,
digigit burung, semut dan ulat.....

raduan,
da lama tak kena telo 1/2 masak kat syed ekk

putriz,
sentiase bersabo ni..hehe,

tuhfat jelebor,
marah kat makhluk boroi yang botak yang pandai yang suka kemam songel....

aku ok, aku ok

PutRiZ DaMia said...

erk..pekena tlor 1/2 masak kat syed?????rs mcm tau jer syed tu kat mana...hehehe

Nik said...

ala putriz...
kalo da tau tu jum la pekena...memalu plakkk..uhuk