Thursday, December 4, 2008

TW's Artwork - Anok Cicok Kubeng

Anak Cicak baru tetas,
Terus lari cari makan,
Oh...kasihan dilastik aku....
aku jahattt..ahakkk

7 comments:

Nik said...

ini aku tujukan kepada cicak cicak umah aku (dan umah jiran aku jugak)yang dah kena lastik dan yang akan kena lastik.....

tu lah dio tahu najis dio tu najis mutawassitah jangan la berak merato...dah la batal air semayang ese, bau pun kuattt....

maap la yo encik cicak...mugo mugo ekau sumo masuk surgo....doa kan ese dapek masuk sano jugok...raso macam payah yo nak masuk sano nihh...iskk

PutRiZ DaMia said...

huh..tensen kan ngan cicak nih!!!!

bnyk2 kanlah amalan insyaallah di permudahkan jln ke sano!!!

Mak Su said...

syuhhh syuuhhh kat cicak

Tuhfat al-Nafis11 said...

ooooo...ayohnik ..
kalu gitu la.. lebih baik bunuh bapak cicok tuu...tak lamo lagi nak tubik kat cinema...cicok meng(cicak man2) tuu...

armmean said...

klu ader lg cicok kat umah, ko jerit jer "cicok"!!..nanti aku dtg dr sebelah,tembak dgn pistol cicok tu..dah lama aku simpan..

jawa peranakan said...

CICAK MANG

sakura 4ever said...

adoiyai.......sakitnye..