Tuesday, December 16, 2008

Aduhai perihal kisah Tikus, Labu dan Luncai...

Tikus Baiki Labu...

ape sal diorang cakap labu ek...bukan lbh tepat kalau cakap keju ker...tikus kan suka keju.hrmmm
apepun pepatah labu tu jadikan senario yg biasa berlaku di negeri si luncai tu lebih tepat...

si luncai tahu perkara yg melibatkan ruang lingkup bidang dierrr...lebih dari klient dia(tikus tu la)

kenapa nak kena tunggu si tikus yang nak baiki labu..bukankah elok serahkan pada yang pakarr iaitu si bos luncai,
bos luncai pun buat tak tau je pasal labu si luncai luncai ni...komen pun tak,usahkan turunkan signature kat labu si luncai luncai ni mengatakan labu2 ni layak untuk "dipersembahkan" kepada si tikus tadi

kalau bos luncai tak terlebih dahulu baiki labu labu yang diberikan oleh si luncai2 tadi, tak salah lah kalau tikus yang cuba baiki labu...(walaupun sebenarnya akan menjahanamkan labu-labu tersebut seterusnya memberi masalah kepada semua orang termasuk bos luncai yang akan salahkan luncai tadi dgn pelbagai tuduhan bangang..)

so betul la mereka tu tikus yang cuba baiki labu....aku ni plak jadi si luncai...ala si luncai tuuu...yang terjun dengan labu labu nya...
(biarkann biarkann)


(korang paham ke labon aku ni...kalo x paham buek2 paham je la)

10 comments:

R@duan said...

pahammmmm......
ate nak buat macamana yop?
tojon pun tojon le....
mandi sambil berenang kuak kupu-kupu pun best juge...

armmean said...

menyelam sambil minum air pun best gak..yg lagi best, nyelam sambil skodeng..

Mak Su said...

tikus sekarg dah pandai masak, respek kat kaktee itewww (ratatouille)

staf01 said...
This comment has been removed by the author.
Nik said...

raduan...
da cuba berenang tapi dlm air tu ada batang kayu lah, sampah la...kadang kadang bangkai bewok pun ade

armean...
sambil minum air yer..ntah2 ade kambing berak ke...bewokk kencing ke..uwekkk...nanti air masuk mate pedihhh

moksu
ermmm...skrg ni tikus2 tu dah mula belajar masa labu....memanggg pun, abis bos luncai malas masakk..malu betul sayee...

paham ke?hehehe

aman310 said...

hahah,,,kalau macam tu,,kita jgn jadi luncai n bos luncai tu,, atupun labu tu...apa kata kita jadi tikus tu,,,so..mesti tak kenamarah dah,,,heheheheh...tul tak,,,so..pikir2kan la,,,tapi jadila tikus yg berpangkat general..jgn jdi prebet jer,,,,nanti susahkandiri balik yeop...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
zaman sekarang ni tikus semua dah pandai.

Nik said...

aman..
hrm..aman nak jd tikus ye..tanak jadi luncai yerrr..nanti tkt keluar pepatah baru - "luncai baiki keju, tikus baiki labu"....hehe

gilacantik88...
salam...kalu tikus dah makin pandai ok le..tp nampak ade tikus makin memandai nih...
- slmat dtg

Tuhfat al-Nafis11 said...

cakap,labon,kecek,sembang pandai laaa..hang buat tgk...depa la ni..bkn setakat pandai semua tuuu. Bagi job biar dia buat tgk..cam ner lak jadi nyer. Setahu aku
kepimpinan melalui tauladan..kalau dia tak tahu buat sah lah tikus jenis pandai mengampu..dia nak lawan tokey kot...atau nak buat peralihan kuasa ngan bos tikus tuu...

方大同Khalil said...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色