Friday, September 12, 2008

Kentots

Nenek : doktor, saya ada masalah perut berangin, tapi ia tidak begitu memberikan masalah kepada saya kerana kentut saya tak pernah barbau dan senyap, jadi saya selalu kentut walau dimana saja..
Doktor : ok, sekarang ambil pil ni dan datang jumpa saya minggu depan.

seminggu kemudian nenek tua itu kembali...

Nenek : tuan doktor, saya tidak tahu pil ape yang doktor bagi kepada saya, tapi sekarang walaupun kentut saya masih senyap... tapi bau dia..pergghh, sangat busuk sehingga memalukan saya.
Doktor : Bagus!!!kita sidah mengubati hidung nenek yang tersumbat, dan sekarang bagi saya periksa telinga nenek!!!!

7 comments:

Ayoh Nik said...

sblom ekau mengutuk lawak aku yang berbau ni baik aku kutuk dulu...wieeaakk busukk gila

R@duan said...

wah ayohnik! pakai banner baru nampak!
warung dah tukar jadi restoran ke?
atau dah jadi klinik merawat kaki kentots?

Ayoh Nik said...

warung ttp warung...
mcmn nak rawat kentut orang kalau sndrik takleh kawal kntut...korang pun pernah meraser kan...perghhh

putrizmia said...

wah dah semakin maju skung ek!ini bukan warung lg ni, dh taraf cafe @ coffe house ni..hehehe..
agaknya selama ni dh ramei yg pengsan dengan bau kentut nenek tu.....!!!

rahmanraof said...

kentut seindah suria,
yg membawa cahaya,
kentut lah dari hati,
dunia mu berseri,

kentut membahagiakan,
kentutan mu amat lah berharga..

p/s
lirik lagu senyum yg telah dirosakan

wan said...

ko ngayat sambil kentot ek kat AQU WANITA dan PUTRIZMIA..

Ayoh Nik said...

rahman
ye ke kentutku membahagiakan..aku dah agak dah!mai aar cni nak rase lagi bahagia tu!diorang tu dah slalu dah rasa bhgia akibat kentutan ku

putriz
yeke..kalo naiktarafpun nama dia still warung gak...biar kita merendah diri skit

wan
ko rase aku ngayat ker..jgn risaulah..ko ni risau plak.aku tak rase aku ngayat pun...kalau betulpun ape salah nyerrr...kheh kheh...jgn risau ekk