Monday, September 15, 2008

Perang besar jika ungkapan cinta anda diterbalikkan

Teruna: "Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama."

Cewek: "Apakah kau rela kalau aku pergi?"

Teruna: "Tentu Tidak! Jangan sesekali kau berpikiran seperti itu."

Dara: "Apakah kau mencintaiku?"

Teruna : "Tentu! Selamanya akan tetap begitu."

Dara: "Apakah kau pernah berlaku curang?"

Teruna: "Tidak! Aku tak akan sesekali melakukan hal seburuk itu."

Dara: "Maukah kau menciumku?"

Teruna: "Ya..."

Dara: "Sayangku... Sesudah 5 tahun nikah..."

Sila baca dari bawah ke atas.

9 comments:

R@duan said...

apa ke he ni yop?...
baik kawin le yop...kuat dah demamnya ni...!

armmean said...

wargh..dasat nih..ayat2 cinta..cinta sudah berputik iyeee..tapi yg sedapnya, baca dr. atas kebawah, tapi kalu baca dr. bwh ke atas..alamat..jahanammmm...

rahmanraof said...

hahahaha...ko tgh bercinta ke? ngn sapa?awek aritu ke?

Ayoh Nik said...

raduan..
hehehe..tadelah sesaje je suka suka post

amin
amaran...jgn diamalkan dirumah!!hehe

rahmanraof
awek aritu?rahmanraof nih...saje je nak malukan ambe..awek mane ni..aku ni dahla ramai awek..hehehe

wan said...

pandai ke bercinta?

Ayoh Nik said...

tanya diri sendiri...hehe

wan said...

Ko mmg ego...

wan said...

lps tu ko mesti jwb APA2 JE LA...xpun LU FIKIR SENDIRI LA..

Nik said...

...cinta pada Allah membawa kesyurga..
...cinta mana yg sedare wan nak ajarkan ni.
...nak blajar ngan wan macamana nak uruskan ego...
...Tuhan jadi saksi apa yg ada dlm hati hambanya...
...tq wan...